fvh1969 Skrevet Juli 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2010 Jeg har et irriterende problem som jeg håper noen kan hjelpe meg med. Vet ikke om det er et generelt problem uavhengig av bilstereomerker, eller om det gjelder bare denne spilleren (Pioneer FH-P80BT). Problemet gjelder manøvrering av iPod fra spilleren. I enkelte tilfeller kan man - ved å trykke LIST på frontpanelet - gå tilbake ett steg fra der man er. La oss si at jeg spiller en låt fra et spesielt album av en spesiell artist. Jeg ønsker å gå fra låten og albumet, velge et annet album og starte avspillingen derfra. Men i de fleste tilfeller havner jeg helt "bakerst" i menyen når jeg trykker LIST - altså fra der man velger spillelister og artister; square 1. Dermed må jeg bla gjennom hele alfabetet for å finne artisten, albumet og låten. I noen ytterst få tilfeller kommer jeg ett steg tilbake i menyen - slik at jeg kan velge et annet album uten å måtte finne artisten på nytt. Jeg har ikke greid å finne ut hva det er som gjør at det blir forskjell på åssen menyene oppfører seg. Noen som har gode tips? Takker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg