RallyAlex Skrevet Juli 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2010 Enlarannen billig modell fra Kenwood.. Fulgte med enlarannen bil jeg kjøpte. Spiller CD, CD-R/RW, MP3, WMA. RDS-Radio. 4x50w Har AUX-inn i front for tilkobling av MP3 spiller osv. Linjeutgang bak til forsterker. Avtagbart frontdeksel. Alt fungerer som det skal. Selges for 100,- i Bergen Har en annen kenwood spiller og.. KDC-3090R Gammel modell uten mp3. CD-R RDS-radio Linjeutgang 4x45w Fungerer som den skal. Gies bort til noen som trenger den, ellers går den vel på haugen. Siter Mercedes-Benz 300E - Cruisetøsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chri-ha Skrevet Juli 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2010 jeg tar den som virker. send meg kontonr og hvor mye frakta er på, så setter jeg over penger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RallyAlex Skrevet Juli 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2010 Begge virker akkurat som de skal. Men den som gies bort er så laber at den ikke tar MP3 en gang, så den gies bort til noen som trenger den. Siter Mercedes-Benz 300E - Cruisetøsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RallyAlex Skrevet Juli 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2010 :magic:Solgt, begge 2. Siter Mercedes-Benz 300E - Cruisetøsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chri-ha Skrevet Juli 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2010 siden jeg ikke har fått noe kontonr så regner jeg med at det ikke er til meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RallyAlex Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2010 Det var en kar som sendte PM en time før deg så gikk til han. Beklager det. Siter Mercedes-Benz 300E - Cruisetøsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg