domino Skrevet Juli 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2010 Har en 200sx s13 med ca18det. problemet startet for en stund siden, da bensin slangene i motor rommet sprakk hver gang jeg prøvde og starte den! Også idag når jeg fant en slange som holdt, og prøvde og starte opp, hørte jeg et litte smell og alt vart svart:S og sikring til bensin pumpa var likke hel:( Kan noen fortelle meg hva dette rare problemet er for noe?:P Er ikkje oginal pumpe er en wallbro 255 pumpe Takk for svar:) Mvh espen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyarntzen Skrevet Juli 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2010 jeg tenkte litte me en gang på bensintrykks regulatoren om den har hengt sei på noen måte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinDrift Skrevet August 10, 2010 Rapporter Share Skrevet August 10, 2010 Titta litt på pc på verkstedet.. Fant dette som orginalt hvertfall Håper det hjelper hvertfall! Siter - 1987 Toyota Corolla GTi 16 - 1982 Toyota Carina TA60 - 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga x 1990 Nissan 200sx S13 x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg