Leraand Skrevet Juli 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2010 Hei alle bilcross fans! Jeg er sykt interessert i å prøve, men kunne godt tenke meg å kjøre min Saab 900 på en bilcrossbane, men helst uten race i førsteomgang, både fordi det er så mye regler osv. Er det noen baner i Norge man kan gjøre dette på uten å være medlem i en masse forbun og ha masse utstyr på bilen? Takker for alle svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Juli 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2010 Hei alle bilcross fans! Jeg er sykt interessert i å prøve, men kunne godt tenke meg å kjøre min Saab 900 på en bilcrossbane, men helst uten race i førsteomgang, både fordi det er så mye regler osv. Er det noen baner i Norge man kan gjøre dette på uten å være medlem i en masse forbun og ha masse utstyr på bilen? Takker for alle svar! Strengt tatt, en bilcross bil koster ikke mer enn 8000,- så hvorfor ikke kjøpe en på et løp og selge den etterpå om du ikke fant dette interresant? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leraand Skrevet Juli 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2010 Det er jo en mulighet det ja, hvordan fungerer det, er det mulig å ha bilen ved banen i en eller annen form for garasje? Gode muligheter for å få solgt bilen igjen osv? Er jo student, så 8000 er faktisk litt mye penger :P Takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg