Movikon Skrevet Juli 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2010 Hei. Jeg har fått i oppgave å skaffe et slipesett, topplokk bolter samt regreim og spennrulle til en '95 Mitsubishi Lancer 1.6, motorkode 4G92. Noen som vet hvor jeg får kjøpt dette billig? Om det er norske eller utenlandske nettsider spiller ingen rolle. Setter pris på alle svar. mvh movikong. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2010 Ikke nettbutikk, men jeg ville tatt en telefon til sarpsborg motor og hørt... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Movikon Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2010 Tusen takk for tips. Skal absolutt ikke se bort fra at jeg gjør det. Andre tips er også velkomne. mvh Movikong Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg