Gnavrym Skrevet Juli 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2010 Som tittelen sier, er det en vindusheis som er defekt. Nærmere bestemt førervinduet. Jeg hører at motoren prøver å gjøre noe, men det kan virke som noe har kilt seg. Vinduet er nå teipet fast siden det detter ned av seg selv. Noe er helt klart veldig galt her. Har tatt av dør trekket, og prøvd å finne feilen. Det eneste jeg kan kjenne er en løs wire. Noen som har vært borti dette og vet hva jeg må gjøre for å få det til å virke igjen? Evig takknemlig for svar særlig nå i denne varmen :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2010 Kan jo høres ut som en røket wire utifra det du forklarer da... Søk litt på google... S Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg