Atlee Skrevet Juni 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2010 Når jeg skal opp fra 1 til 2 gir kommer det en litt merkelig lyd, en slags slakkelyd. Når jeg akselererer i 1 gir, og skal opp i 2 gir, kommer det en rar lyd når jeg trykker inn clutchen. En litt ubehagelig lyd. Som om det er noe løst eller noe som må strammes. Denne lyden kommer alltid når jeg trykker inn clutchen, men også av og til når clutchen går ut igjen. Dette skjer som sagt alltid fra 1 til 2 gir, og av og til fra 2 til 3 gir. Clutchen og girkassa ellers virker å være i meget fin form. Hva kan dette være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlee Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2010 Kan det være utløserlageret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlee Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2010 Det er kun når clutchen går helt inn at den lyden kommer. Ts Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg