anderso92 Skrevet Juni 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 Hei, tenkte jeg skulle kjøpe et anlegg til min mazda 626 LX 96 mod Noen som har noen forslag til et rimelig anlegg? Budsjettet mitt ligger til en ca 4000-5000,- også lurer jeg på om noen har prøvd denne pakken fra bilstereo.no og i tilfellet om det er no tess. http://bilstereo.no/m/shop/?produkt=8187&katid=40&mid=m436&id=&vn=736 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2010 Hei, tenkte jeg skulle kjøpe et anlegg til min mazda 626 LX 96 mod Noen som har noen forslag til et rimelig anlegg? Budsjettet mitt ligger til en ca 4000-5000,- også lurer jeg på om noen har prøvd denne pakken fra bilstereo.no og i tilfellet om det er no tess. http://bilstereo.no/m/shop/?produkt=8187&katid=40&mid=m436&id=&vn=736 Hei! Jo lenger unna den pakken du klarer å styre jo bedre... Vurdert å kjøpe brukt? I så fall er det mange muligheter. Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anderso92 Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2010 Hei!Jo lenger unna den pakken du klarer å styre jo bedre... Vurdert å kjøpe brukt? I så fall er det mange muligheter. Hehe ok jeg har ikke no imot å kjøpe brukt heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2010 Fint! Skal finne noen tråder til deg og sette deg på rett spor da :) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anderso92 Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 Fint!Skal finne noen tråder til deg og sette deg på rett spor da :) Takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg