Ingrid Skrevet Juni 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2010 Noen som har gjort dette før, som kan forklare hvordan man gjør det? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ibiza20vt Skrevet Juni 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 Er vel bare å løsne motorfestene, jekke opp motoren sånn at du kommer til hjulet. Løsne reima (bøye ut strammeren med spesialvektøy), bruke avdrager/pulley removal tool på kompressorhjulet som sitter der fra før (biltema greier fungerer dårlig da det er vanskelig å komme til). og sette på det nye. Siter Floor it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cooper_S Skrevet Juni 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 Hei Byttet på min forrige R53. Hadde problemer med å fjerne det gml drevhjulet. Måtte til slutt bruke vinkelsliper. :oohh. Men har du riktig verktøy, så burde det gå bra. Har en pdf fil som beskriver hele prosessen. Ligger på http://www.gethome.no/asbn/PDF/pulley.pdf Lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet Juni 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 Jeg fikk bavaria til å montere min for meg, tror jeg betalte 3lapper, har hørt at dersom du gjør noe feil så kan kompressormotoren ryke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 Takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg