boost- Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 har eit lite problem... når eg sløkker bilen so renner det gjennom litt bensin i dysene sånn at den blir tregstarta når den er varm å er nettopp har stoppa motoren... ke kan væra feilen?? skal det kansje vær sånn Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 da er de nok slitt. de skal ikke årne før ettvisst trykk, 3 bar elns. sikker på at det er dysene da? sitter og en enveisventil i andre enden av systemet, ofte i nærheten av pumpa. men må ikke være mangel på bensin som gjør den tungstarta.. tenning, kaldstartdyse, generell tilstand på motoren er og andre viktige faktorer Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost- Skrevet Februar 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 noken daga den har stått lenge so starter den nesten før eg har vridd om tenningen hihi.... jau eg får vel sjekka litt ... dysene er nye i mars.. ifjord... takker Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg