lervik90 Skrevet Juni 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2010 I det siste har det oppstått en dunkelyd, eller en slags banking når jeg kjører. Den høres veldig godt når jeg kjører litt sent(20-40 km/t) og svinger svakt til høyre. Lyden kom etter at jeg fikla litt med hjullageret foran Kan det ha noe med det å gjøre? Men jeg skjønner ikke at det skal være det heller for alt ble satt sammen på riktig. Har noen vært borti dette før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2010 høres ut som drivknute som har fått sitt sjekk om mansjett er sprekt, og om det er fett rundtomkring . er det det. så er sjangsen for at knuta her gått nesten 100%. da det ikke skal mye grus til før knuta ryker :) hjullager lager skjelden bankelyder. mer romle/ule-lyder.. sentermutter til drivknute igjennom hjullager skal dras til med 265nm uten unntak. har mye med levetid på lager og si. for stramt, eller for løst. så ryker lageret fortere Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg