Hallvardu Skrevet Juni 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2010 hei har i det siste drevet å feilsøke på min golf 3gti 8v angående at gnisten har forsvunnet helt, det skjede etter jeg prøvde å starte den med "start boost" på en lader, om det har noe sammenheng med det vet jeg ikke. Jeg har målt på den tre-pins kontakten som går inn på coilen, og når jeg slår på tenninga får jeg strøm på de 2 uterste, dette er normalt slik jeg har forståt det? å når jeg kjører den på starteren en stund så får coilen en bra lunk, er det normalt eller er det noe kraftig feil? Har jeg noe mulighet for å måle om coilen funker med et amperemeter? har foresten ikke gnist på kabeln som kommer ut fra coil, å da selfølgelig på ingen av pluggene, noen som kan hjelpe meg litt?:) Mvh: Hallvard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallvardu Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2010 ingen som har opplevd dette? etter hva jeg har skjønt så er det et vanlig problem på golf 3.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg