kjell erik aune Skrevet Juni 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2010 hei. eg har en ganske solid lukket kasse på 2*105 liter med 15" hull.. virker som om de fleste elemnter trivs beste i reflex kasse. noen som har forslag til noen elementer eg kan ha i denne kassen?i værste fall får eg modifisere den litt og lage relfex men dette blir ganske vanskli for er trangt som fy og kassen bygger hele bagasjerommet.. det eg ønsker er veldi mye bass men gjør ingenting om det spiller litt fint også:partyon: bilen er en ford mondeo 02mod sedan så er ganske tett bagasjerom. har en dynabel 8501 til å drive de med.. har sett litt på ground zero gznw15,ground zero selv annbefaler disse i en kasse på 80 liter og det blir vell ca kassen min med elementene i,eller på tabellen deres gir de grønt lys for relfex kasse og gult lys for lukket.. håper noen har noen gode forslag,takker allerede:partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg