henne Skrevet September 18, 2010 Rapporter Share Skrevet September 18, 2010 Grattis, håper du legger ut noen bilder etterhvert. :happyhappy: Så Shell (eller hvem det var) reklamerte med 50% avslag på bilvask dersom man har ny bil. Bare lurer på hvem som benytter seg av slike djevelsk "gode" tilbud... Ikke du skjønner jeg. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipop79 Skrevet September 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2010 Skal se om jeg får tatt bilder etter at den er ditec behandlet :) har ikke fått med meg at Shell har 50% på bilvask. Har uansett høytrykkspyler hjemme så vasker stortsett selv. Siter Obs signaturregler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dobben Skrevet September 19, 2010 Rapporter Share Skrevet September 19, 2010 Tror nok det er best at du vasker selv ja. I fjor kom bilen min ut av shell med haugevis av riper og striper på bagasjelokket. Heia, selvvask! :) Siter 2007 Ford Focus 1,8 Tdci Titanium [X]2005 Ford Focus 1,6 Tdci Sport [X]2002 Audi A4 1.8 T Quattro [X]1995 Audi A4 1.8 [X]1998 Audi A3 1.8 T Ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-quattro Skrevet September 19, 2010 Rapporter Share Skrevet September 19, 2010 Er det mulig at jeg så bilen din på alfheimveien dagen du fikk den? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipop79 Skrevet September 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2010 Det kan nok stemme med tanke på at jeg bor på Alfheimvegen :) Siter Obs signaturregler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-quattro Skrevet September 20, 2010 Rapporter Share Skrevet September 20, 2010 Det kan nok stemme med tanke på at jeg bor på Alfheimvegen :) Så nemlig en hellakkert sort A4 allroad da, og tenkte med en gang på denne tråden :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi170tdi Skrevet September 20, 2010 Rapporter Share Skrevet September 20, 2010 Endelig fikk du den, ja, gratulerer så mye, alltid moro med ny bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg