corradobenna Skrevet Juni 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2010 hei. har en 1997 180C med automatgir, og den vil ikke gire høyere enn 2.gir uansett hva jeg gjør så vil den ikke gire høyere. noen som har erfaring med dette og hva som kan være problemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shyol Skrevet August 16, 2010 Rapporter Share Skrevet August 16, 2010 hei. har en 1997 180C med automatgir, og den vil ikke gire høyere enn 2.gir uansett hva jeg gjør så vil den ikke gire høyere. noen som har erfaring med dette og hva som kan være problemet? Har samme bil gått rundt 250 000km og merker at den sliter med og komme seg over andre noen ganger, det jeg pleier er enten og bruke manual stikka og "jokke" opp og ned mellom 2/3 et par ganger! En annen ting som kan fungere er og prøve forskjellige turtall, min girer ikke før jeg får ganske høyt turtall, siste tips er og skifte om til vinter gir form på kassa den lille knappen med S og W :) Lykke til ;) Siter "Kan jeg være med og leke?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg