Gjertsen88 Skrevet Juni 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2010 Passat 1998 stv bensin AHL maskin Bilen sto på tomgang og kuttet plutselig. Etter dette begynte den å fuske når jeg trykker på speeden. Den kan også kutte om den står på tomgang. Jeg har tatt dialyse på bilen, å da kom det opp følgende koder: 00537 (lambda) 00520(Luftmengdemåler) Bilen fusker bare av og til, jeg kan kjøre en stund før den fusker så fusker den noe veldig en stund. så kan jeg kjøe noen km før den begynner igjen. Vet noen hva dette er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zailens Skrevet Juni 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2010 Har samme motorkode som deg. Ville også sjekket tennpluggkablene. To av mine var veldig irret. Dette gjorde at bilen lugget veldig mye av og til. Fikk fjernet irren og alt fungerer nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andlil Skrevet Mars 6, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2014 Hei Fant du ut av dette ?? Har samme motor og samme feilkoder, håper å fikse dette uten å bytte ut alt for mye unødvendige deler... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andlil Skrevet Mars 12, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2014 Noen andre som har forslag ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg