Håkon A Skrevet Juni 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2010 Noen her som har fått til å koble iphone til rns 510 til volkswagen? Vet at dette ikke er noe problem i usa, men det virker som EU modellen av rns 510 kun støtter rsap (remote sim access protocol) og iphone har ikke rsap. mulig us modellen av rns 510 blir levert med en fiscon modell, som da gjør at den fungerer.? ikke sikker. Noen som har erfaring med dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L0hre Skrevet August 23, 2010 Rapporter Share Skrevet August 23, 2010 lurer på det sammen. noen som har noe nytt å komme med? Siter Har ikkje bil eg :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet August 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2010 Du må ha en modell av rns-510 som kalles Fiscon. Den fungerer på iphone og Android-telefoner, som eks HTC. Det sies også at man må bytte ledningen til mikrofonen som sitter i dekselet hvor taklampa sitter. kan kjøpes eks her: http://www.webbutikken.no/aspx/produkter.aspx?t=1199&g0=81&g1=86&visavdeling=15&g0txt=&g1txt=Handsfree Du må ha vagcom for dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L0hre Skrevet Oktober 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2010 Har funnet en annen løsning med originale deler http://stores.ebay.com/Car-systems-Navigation-Shop/_i.html?rt=nc&_sid=450879793&_trksid=p4634.c0.m14.l1581&_pgn=2 Krever fortsatt programering tror jeg Siter Har ikkje bil eg :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonheiro_vie Skrevet Januar 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2011 Hei! Eg har ein passat 2006 3c modell. Og i den har det stått ein RCD 300 cd-spiller, men no har eg oppgradert til MFD3 RNS 510 og bruker fiscon bluetooth kit som funker fint med min Iphone 3gs (nyaste update) einaste som ikkje går er få lest meldingene i displayet. Men alt anna funker, til og med styre musikken via Bluetoothen. Men eg skal skrive ein liten artikkel om heile greia på det eg fikk gjort, Men alt i alt...Ja man kan få til iphone med rns510 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg