tOFFY Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Hvor får en billige felger/felgpakker?? Jeg har kun klart å få tak i felger for ca 2 700,- (4stk) til min bil, uten dekk. Og flere på jobben sier att dette er veldig dyrt, da felgpakker blir solgt for 2490,- (altså felger med dekk) Men jeg greier ikke å finne noe slikt, overhode. Min bil er Hyundai H1 1999, men dem på jobben sier att dette har ingen betydning, da felgpakker kommer til absolutt alle biler. Jeg kunne virklig tenkt meg 4stk alu felger 15" med 4stk C forsterka dekk 205X70X15 for 2 490,- totalt, om jeg så må kjøre 4-5 mil fra Bergen. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Jeg kunne tenke meg fint vær hele sommeren og.. Men seriøst, du er litt storforlangende.. Med C-dekk og felger til H1 tenker jeg du må opp i minimum 5 lapper. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Fortell kollegene dine at dette har dem ikke peiling på Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Støtter Mondeo her. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Fortell kollegene dine at dette har dem ikke peiling på Ja, jeg har nok gjort det allerede. Men måtte sjekke likevel. Tenk om dem hadde rett... Jeg havner på 2 700 for 4 felger. og 2 340,- for 4 dekk. Det ser ut til att ett firma, kan levere 4 felger her i Bergen, for 2 400,- Men dem er ikke helt sikre føre litt ut i neste uke. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg