Ner_Q Skrevet Juni 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2010 Har kjøpt meg komplett foringssett fra Powerflex til for- og bakstillingen til Golfen min. Jeg veit hvor alle foringene skal henn unntatt 4 stk. På dette diagrammet http://www.powerflex.co.uk/products/Golf+Mk2+%281985-1992%29-237/1.html står de oppført som foring "6". Noen som veit hvor de skal sitte henn? Takk på forhånd =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Motard Skrevet Juni 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2010 Hvis eg ikje tar feil så skal de sitte på endene av den bjelken som fremste motorfeste står, der som der er skrudd opp i rammevangene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ner_Q Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Hvis eg ikje tar feil så skal de sitte på endene av den bjelken som fremste motorfeste står, der som der er skrudd opp i rammevangene :) Det kan det kanskje være, veit at det sitter 4 bolter der :) Kanskje de sitter mellom der et sted? Skal sjekke det opp. Takk for infoen =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 mellom de 2 delene som fremre travers består av skal de være ja :) uten tvil :P Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ner_Q Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2010 mellom de 2 delene som fremre travers består av skal de være ja :) uten tvil :P Tenkte meg det var noe der ja :P Skal bytte foringene snart, må bare vente på resten av delene :) Takk for hjelpa =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulfgti Skrevet Juli 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2010 Hvor kjøpte du fra? Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ner_Q Skrevet August 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2010 Hvor kjøpte du fra? Kjøpte dem på Facemotorsport.no :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg