SirTrance Skrevet Juni 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2010 Hei. Idag tok mitt gamle batteri slutt. Så nå trenger jeg nytt batteri litt ASAP, men vil vite hva dere anbefaller og hvilke erfaringer dere kan dele med meg. Jeg kjører en Mercedes CLK med batteriet baki. Jeg har idag idag ganske stor plass til batteriet 35x20x18 cm. Så jeg trenger noe som kan tåle mye fra både stort stereo, bilens elektriske komponenter, og tåle kalde vinterdager. Jeg har blitt anbefalt Kinetik,Maxxima,Optima,Stinger. Men i det siste har jeg blitt overtalt til å gå for XS Power batteri. Noen som vet hvem som leverer dette i europa ? Tar hjertelig imot alle anbefallninger og erfaringer, og hvis noen har noe priser og er det ikke å forakte heller. Jeg holder til i Bergen hvis det er noen som har noen "forhandlere" i nærheten. Hilsen Anders. Siter - Mercedes CLK 200 Kompressor 00' x Mercedes 300E-24V 90' x Mercedes 190E 2,0 92' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exersist Skrevet Juni 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2010 jeg bruker selv Maxxima, funker egentlig helt topp for meg iallefall ingen problem.. greit batteri til ca 2300 kr els. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg