Gå til innhold

Bruksbil selges (89 Mazda 323 )

Ranger emnet

Peltz

Anbefalte innlegg

En venninne av meg selger gamle doningen min,

-89 Mazda 323 , 220.000 km , 1,6i.

Bilen har litt rust rundt hjulbuene, og kunne trenge nye dempere forran. Pr idag står bilen i stavanger med defekt tenningsmodul, men meningen er at den skal ned til kristiansand, i nærmeste framtid.

Mye nye deler i løpet av de siste par år, bla bremse rør og slanger forann, ny bensintank, nye bremseband bak, vannpumpe osv. Hun har visst en haug med kvitteringer på all reperasjon.

Er en trofast sliter som går som en drøm med ny tennings modul., og er damekjørt de siste årene.

Bilen er på skilter, EU godkjent til sommeren -05.

Priantydning 6 tusen kr. omreg. osv kommer i tillegg.

Kom igjen gutta, dette er ett kupp det

Mulig det dukker opp noen bilder underveis, men dessverre ingen nå..vet hva dere vil ha, men...sorry! Bilen er lys blå, og har både sommer og vinterhjul.

Kan ta kontakt med meg, så skal jeg svare etter beste evne; 901 79 006 , Peltz@online.no

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dingsen endte sitt liv i ei presse i stavanger..blir hermetikk boks hos Bjelland nå..

Originally posted by Peltz

En venninne av meg selger gamle doningen min,

-89 Mazda 323 , 220.000 km , 1,6i.

Bilen har litt rust rundt hjulbuene, og kunne trenge nye dempere forran. Pr idag står bilen i stavanger med defekt tenningsmodul, men meningen er at den skal ned til kristiansand, i nærmeste framtid.

Mye nye deler i løpet av de siste par år, bla bremse rør og slanger forann, ny bensintank, nye bremseband bak, vannpumpe osv. Hun har visst en haug med kvitteringer på all reperasjon.

Er en trofast sliter som går som en drøm med ny tennings modul., og er damekjørt de siste årene.

Bilen er på skilter, EU godkjent til sommeren -05.

Priantydning 6 tusen kr. omreg. osv kommer i tillegg.

Kom igjen gutta, dette er ett kupp det

Mulig det dukker opp noen bilder underveis, men dessverre ingen nå..vet hva dere vil ha, men...sorry! Bilen er lys blå, og har både sommer og vinterhjul.

Kan ta kontakt med meg, så skal jeg svare etter beste evne; 901 79 006 , Peltz@online.no

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider