Adiamon Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 Hei, selger min Peugeot 306 XT sedan. Var med bilen på sjekk hos peugeot forhandler for jeg skulle selge den til svigermor. Da fikk jeg jo noen feil. -Hull i eksos potte -Ei eller anna kule i venstre hjuloppheng som kunne dette ut når som helst. (ble rådet å ikke kjøre fra verkstedet, men har nå kjørt bilen i 3 veker uten noe problem). -Nye dempere Selger den for 5000,- første mann til mølla. Blir en god bil vist en gidder å fikse det. Er ellers ganske strøken i karosseriet. Litt mere info om bilen : -ABS -Airbag Nedfellb. baksete Alu. felger Regnsensor S./V. hjul EU-godkjent Sentrallås El. just.speil Servicehefte El. vinduer x 2 Servo Utetemp. Varmeseter (tror ikke de funker) Farge: Mørke blå Årsavgift er betalt for 2010, eu godkjent til August 2010 (?). Bor på Voss, ca 1 time fra Bergen. PM for telefon nr. Bilder kommer senere vist det er noe interesse for den. Men legger ut imens ett bilde av samme type bil. Siter 1990 VW Golf II (Bruksbil) 1989 VW Jetta (solgt) 1988 VW Jetta (vraket) 1994 VW Polo (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg