crazyclomp Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2010 Kan godt hende det :) Noen som vet hvor man får tak i sånne klips som holder tepper og sånt? Det skal være pakning mellom baklykten og karroseriet sant? Det er der den lekker :s Holder på å ta ut teppet, så vi får se om det er rust i gulvet, eller om vi har flaks :D Kommer mer imorgen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Juni 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2010 daFFy1, vet du hvor de selger slikt? Eller har du et bilde med det på? Noen som vet hvordan jeg får av seteryggen på baksetet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juni 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2010 JÆVLI ME DRIT DET VAR I DEN BILEN!! :D Men blei jo bra då :) Siter Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Juni 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2010 Det er MASSE drit i den ja :O Og som en bonus er det fullt i kattehår, og så når det har vært dam inni kommer det en god snek med våt hundelukt :D Jammi :F Skal ta ut teppet senere idag, om jeg gidder å gå ned og skru :p Noen som vet hvordan jeg får av seteryggen til baksetet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Her er en oppdatering jeg skrev på bimmers.no igår :) Enjoy.. Da har jeg vært ute i garasjen litt idag også :) Fikk en liten klikkebye, så jeg røsket av nakkestøttene, så nå er det ikke noe problem lengre :P Seteryggen er av og jeg fikk tatt ut teppet, endelig :p Og det var VÅTT! Så nå henger det til tørk i garasjen, før jeg skal rense det. Skal skifte til sommerhjulene imorgen og så må jeg finne ut hvor den lekker inn vann. Ble en kort oppdatering, men alt er bedre enn ingenting :D Bilder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg