fabregas Skrevet Juni 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 Hei! Fått et problem med Golfen min nå. Etter bilen stod på tomgang i 5 minutters tid begynte bilen på riste litt og den slo seg av. Prøvde å starte den igjen men fikk det ikke til. Tenninga starta ikke. Fikk kjørt den litt hvis jeg gassa mens jeg vrei tenninga om, men ikke langt og med en ulyd. Har sjekka sikringene og de fungerer. Har hørt på bensinpumpa når jeg slår på tenninga men hører ingen lyder der som folk sier jeg skal gjøre. Kan det være bensinpumpa som er gåen? Takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fabregas Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 Fikk kjørt den bort til et verksted nå, ca 400 meter unna der bilen stod, bilen bråka som en grassklipper når jeg kjørte den.. Høres ikke bra ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fabregas Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 Har nå fått felkoden på veksted: p0304 - forbrenningsfeil sylynder 4 oppdaget. Det de jeg kjenner som kan bil sier er at det enten er coilen eller bensinpumpa.. Noen som har vært borti dette før? Får jo ikke starta den så må nok taue den bort til møller etterpå :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg