kroffer Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 På den siden ja.. Har tenkt meg til Brisbane selv, håper de har noe lignende der :) Offtopic: Hvordan er bilmarkede der nede? Priser og lignende? Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Februar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 brisbane er sikkert fint.. bilmarkedet er ganske bra. får mye råe billig liksom, om du har penger med hjemme fra. men ganske lite tysk, litt vw, golf 3 og 4. noe bmw. men prisene er digg. skyline og supra går det mye i . Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Hvordan er det med forsikkring da? Går det greit så lenge man har visum eller? Vurderer å kjøpe enten en bil eller motorsykkel når jeg flytter ned dit, må jo ha noe å farte rundt å se med! Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Februar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 hva visum skal du ha ? tror ikke det er noe problem, men skal du vere her mer enn 3 måneder må du få aus lappen bare så du vet det, jeg tok lappen her , trenger bare ver 17 her :D . forsikring er vel hmmm, ikke sikker men ikke sikkert så gale. men mye japse biler her nede, siden dem er så nære dem. :) Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Har tenkt å studere der da, så blir vel noen år.. Må jeg ta hele sertifikatet på nytt?! Hvilken bil har du selv da? Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Februar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 nei, har du lappen fra før må du bare overføre den, beste er å ha en ny sertifikat, mamma hadde sånn eld gammelt, der det ikke sto på engelsk så vi måtte ha tolk. for at dem sku tro på det liksom. er vel en liten betaling for å få lappen, ikke mye. jeg kjører 2 biler, en hyundai excel, drit bilen og en mitsubishi verada 3,5 liter v6. den er rå! :D å studere her er det lureste du har gjort :D bare vent til sommeren, nå er sommern over snart, sommer er når dere har vinter liksom :D faen digg sommer her. 30-40 grader i 2 måneder er ikke å klage på. http://www.autotrader.com.au har brukt biler fra aus. Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Hehe! Godt å høre :D Gleder meg som en gris! Kommer ned i juli/august regner jeg med. Søskenbarnet mitt er der nede allerede, og han har bare gode ting å si om alt sammen! Får sette meg og søke litt bruktbiler nå :) :) Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Februar 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Course Outline: Metal pre-tre atment to various surfaces Basic surface preparation Primers and fillers Thinning ratios Gun techniques and application Top coat application Finishing off processes About This Course: For beginners wishing to develop skills in "Autobody Refinishing". This course covers paint stripping, surface preparation, spray gun techniques, application of primers and top coats. Fees and Charges: Costs associated with painting the student's own vehicle are NOT INCLUDED in the course fee konge :D Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 hadde jeg fått tilbude om det kurset hadde jeg tatt det... men er vanvittig begrensa hvor mye du lærer på 18timer.. jeg går selv vk1 billakkering/bil skade. og har funnet ut at det er i lære man faktisk lærer noe fornuftig.. mvh Stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Februar 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 jepp vet det, men vil liksom lære litt basic ting liksom, er jo bedre å kunne noe om det enn å ikke kunne noe om det. så det hjelper jo på litt, ble ringt opp i dag og det blir kurs, starter på tirsdag :) Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyundai Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Tar opp igjen denne. Noen som vet om det finnes noe billakkeringskurs på østlandsområdet? Siter `98 Hyundai Coupe `00 Hyundai Accent Team KSR KoreanStreetRacing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 fins det noen sånnne kurs i norge a? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg