Frank S. Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Hei. På bilen min så hører jeg uling fra et slitent hjullager, men vet ikke hvilken sidet det kommer fra, jeg tror det kommer fra venstre side mens passasjerene tror det kommer fra høyre. Når jeg jekker opp bilen så er det slark i hjulet på høyre side, men ikke i det på venstre side. Men vet at opphengskula på høyre side er litt sliten, så slarken kommer vel av den. Lyden forsviner når jeg svinger mot venstre og blir verre når jeg svinger mot høyre, så hvilket hjullager er ødelagt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 venstre vil jeg påstå. Ettersom det kommer lyd når du legger vekt på det. Men hvordan lyd kommer det? Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet Februar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 kommer en ulelyd. blir høyere når jeg kjører fortere. får også vibrasjoner i bremsene når jeg bremser ned, hvis jeg har kjørt en tur på motorveien i en liten stund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Jekk opp bilen... snurr på hjulet... da vil du høre en malelyd fra det som er def. Ta på begge sider så hører du evnt forskjellen. Trenger et trent øre hvis lyden er svak ;) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg