commodus Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 Kan vel med tvil snike inn ett spørsmål under denne kategorien.Er på utkikk etter ny garasje jekk. Ell alle jekkene til BT bare dritten eller er det faktisk noen av de som holder. Hører folk har brukt opp 4 stk på 1 år etc og at de begyner å lekke etc. Gret siden det er garanti men kjipt å måtte dra å bytte hele tiden pga defekter. Så noen som har erfaring med at noen av jekkene faktisk har god kvalitet? kjøp 3 tonns jekken på jula! helt topp jekk! løfter ca 48cm.. Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 Problemet er at siden bilen er så lav så er det bare den 1,5 tonn jekken på jula som går under bilen da den bare bygger 8,5 cm. Har vert på jula og målt og byggehøyden er for stor på alle de andre. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 så kjør opp på klosser først...det må jeg=) Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet August 24, 2010 Rapporter Share Skrevet August 24, 2010 Jeg har prøvd den lakken, rød, på en russebil. Nå rullemalte vi den, så det er jo sagt med store forbehold, men jeg syntes den ble veldig bra. Iallefall veldig slitesterk lakk, som er UTROLIG blank i finish. Denna: http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=22456654 Lakkert for nå 1 1/2 år siden. Og her er - hold dere fast - en bil lakka med Biltema sin 2K båtlakk, og Biltema's Proffsprøyte: Selve skapet mangler fremdeles noen strøk, som dere kanskje ser. Skal lakke Porscha med samme kombo, men bare litt mere nøyaktig i vinter, så skal vi se om det blir bra ;) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasK Skrevet August 25, 2010 Rapporter Share Skrevet August 25, 2010 Og hvis du trur jeg bruker båtlakk på Porscha... neppe :p Haha :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet August 26, 2010 Rapporter Share Skrevet August 26, 2010 Yeah, skjebnens ironi! :ahahahhaha: Neida, men gjør det billig og enkelt nuh. Så får jeg heller spandere på en feit lakkjobb når den selges :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordhagen Skrevet August 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2010 @Go-carter: På avstand ser jo den lakkjobben ganske brukbar ut! Hadde det vært mye bryderi for deg å prøve å ta noen nærbilder av overflaten? Dette ser jo ut som det kan være en brukbar billigløsning der man bare er opptatt av beskyttelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet August 26, 2010 Rapporter Share Skrevet August 26, 2010 @Go-carter: På avstand ser jo den lakkjobben ganske brukbar ut! Hadde det vært mye bryderi for deg å prøve å ta noen nærbilder av overflaten? Dette ser jo ut som det kan være en brukbar billigløsning der man bare er opptatt av beskyttelse. Jepsipesi, kan prøve å ta noen nærbilder i dag av gode, og litt mindre gode, steder på bilen :) Eneste negative var at man måtte tynne noe jævelig, for å få det igjennom sprøyta = mange lag, på store overflater. Sånn som f.eks. støtfangeren, og delvis hytta, holdt med to-tre lag. Skapet har tre/fire, og må nok ha minst ett-to til. Mulig jeg gjør noe feil :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordhagen Skrevet August 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2010 Jepsipesi, kan prøve å ta noen nærbilder i dag av gode, og litt mindre gode, steder på bilen :) Eneste negative var at man måtte tynne noe jævelig, for å få det igjennom sprøyta = mange lag, på store overflater. Sånn som f.eks. støtfangeren, og delvis hytta, holdt med to-tre lag. Skapet har tre/fire, og må nok ha minst ett-to til. Mulig jeg gjør noe feil :) Tror ikke du gjør noe feil. Biltema-sprøyta bruker 120-200 liter luft per minutt, noe som egentlig gjør den til en LVLP-sprøyte (low volume low pressure) og har en viftebredde på maks 180mm. Med andre ord står det nesten svart på hvitt i spesifikasjonene at denne sprøyta har lav materialflyt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stitjo Skrevet August 31, 2010 Rapporter Share Skrevet August 31, 2010 åssen er sparkelet på biltema? noen typer man bør styre unna eventuelt? sparkel på metall, noen som har prøvd? mvh stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg