espen_99 Skrevet Mai 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2010 Har nylig kjøppt meg en Audi a4 1,9 Tdi Avant :D Aldri eid en Audi før så vet ikke hvordan dem pleier å oppføre seg, men føler at girspaken beveger seg en del etter at jeg har tatt ut klusjen etter girskifte. Merker det også om jeg rykker med gassen at girspaken bevger seg frem og tilbake.Det er ingen skraping eller ulyder. Har aldri opplevd dette med mine tidligere biler, men min bestemors Renault oppfører seg ganske likt. Er det bare slik disse bilene er eller kan det være dårlig motor eller girkassefeste? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Mai 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2010 tipper på dårlig motor eller girkasse feste.. som du selv tipper på.. :) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_99 Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2010 Ser at denne har blitt postet i feil kategori, men uansett... Er motor/girkassefeste vanskilig å bytte selv? hvor mye koster det å kjøpe? Hvor sitter det i motorrommet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg