Performance27 Skrevet Mai 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2010 Hei, sett litt på en 406 coupe på finn.no, digger bilen, men syntes det er tragisk at den kjøre forhjulstrekk! lest litt rundt om dette temaet, men har ikke funnet mye om det, bare at det er myye jobb(don't doubt it) og at det er forskjell fra bil til bil, så noen som kunne gitt meg noe mer info om akkurat dette? og kanskje hvordan det ville blitt på "akkurat" denne bilen? Takker for alle svar.:cheers: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øverli Skrevet Mai 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2010 dette gjøres men er utrolig mye arbeid. og kan ikke godkjennes! det må bygges som rørramme skal det bli bra! altså det må sveises en en ramme og den må bli kledd med koroseri deler fra 406 vil anbefale deg å legge hele greia på is. her har du krb sin s1 rørramme lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mai 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2010 Kjøre aksling gjennom eksos kanalen om den er midt under og finn på noe custom med eksosen. Godkjent? Neppe :P Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Performance27 Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2010 Kjedelig og trist at den ikke i det minste ble levert med 4wd, men takker for svar så langt gutta :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mai 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2010 Franskmenn elsker framhjulstrekkerene mens japanerene vil ikke dele alle firhjulstrekkerene :P Min bil fikk man i japan med AWD og en hel haug med motor alternativer mens i Norge måtte vi nøye oss med sugemotorer og trekk kun på fremhjul :-/ Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Performance27 Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2010 Er desverre sånn! et godt eksempel på det er jo VR4, 2.5L, V6 motoren med twin turbo, som øyt 280hk. Så faktisk det lå en på finn for litt siden, uten skilt og selfølgelig, tatt inn fra Japan... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mai 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2010 Har vært et par stykk innom Mitsu Klubben :) Venter på at en vakker dag skal slikt bli lovlig her til lands. Da skal det importeres!! Min er nesten identisk med VR-4en. Mangler bare AWD og motoren :) Ingenting er som en familievogn som går 0-100 på under 6sek :D Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Performance27 Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2010 Ja, tenkt deg det, bare få av de som sitter i regjering nå, så det kanskje skjer noen forandringer! haha, og ja da skal det importeres :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg