stigare Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Suitarts: Du har dig.kam. eller? Klar for en photo shoot sammen en dag eller? Skulle hatt noe nye bilder av kjerra mi også... dårlig med dig.kam her om dagen, men har endelig bestilt meg nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Så bilen din på streetmeet'en i går. pen bil, men jeg syns ikke lyktene dine passet sammen. tåkelysene ble alt for gule(?) i forhold til hovedlyktene. Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 tror han har kjøpt xenon farget lys til og ha i tåkelys og, men tror ikke han har fått ut tåkelysene.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Originally posted by benredik Så bilen din på streetmeet'en i går. pen bil, men jeg syns ikke lyktene dine passet sammen. tåkelysene ble alt for gule(?) i forhold til hovedlyktene. Jeg veit at det ikke passer sammen, har kjøpt meg blåe pærer jeg sku sette i tåkelysa, men da måtte jeg demontere hele frontfangeren så da gadd jeg ikke. Tror kanskje jeg så deg også ! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Originally posted by NoLimit Suitarts: Du har dig.kam. eller? Klar for en photo shoot sammen en dag eller? Skulle hatt noe nye bilder av kjerra mi også... dårlig med dig.kam her om dagen, men har endelig bestilt meg nå :) Jeg har dig.kam jeg så bare nevn sted og tidspunkt så tar vi en photo session sammen ! Prøve å finne ett rått sted å ta bildene. 2 steder jeg veit om er posthuset bak der vareleveringen er, og på shell i søre ål (der bildene ovenfor er tatt fra) Veit du om noen andre steder ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Originally posted by sutarts Jeg har dig.kam jeg så bare nevn sted og tidspunkt så tar vi en photo session sammen ! Prøve å finne ett rått sted å ta bildene. 2 steder jeg veit om er posthuset bak der vareleveringen er, og på shell i søre ål (der bildene ovenfor er tatt fra) Veit du om noen andre steder ? ikke så godt kjent på Lillehammer egentlig. Men jeg skal dit ikveld. Men er vel kanskje for mørkt da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Originally posted by sutarts Jeg veit at det ikke passer sammen, har kjøpt meg blåe pærer jeg sku sette i tåkelysa, men da måtte jeg demontere hele frontfangeren så da gadd jeg ikke. Tror kanskje jeg så deg også ! Da burde du kjøre uten tåkelys ;) men hadde du fått blått lys i tåkelysene hadde det blitt rå tøft. Var to røde audi 80'r der i går. Jeg var han uten antenne og hengerfeste. men med alufelger :P Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Originally posted by snerhus sutarts: Kva slags pærer du har på hovedlyktene? Så ganske blåe ut? ;) Det er ikke pærer, men angel eyes. Du ser ikke rundingene på bildet p.g.a at jeg bruker en natt fokus greie på kameraet...hehe...og ja...dem er veldig blåe, ble egentlig mye mer blått enn det jeg hadde forventet :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Originally posted by benredik Da burde du kjøre uten tåkelys ;) men hadde du fått blått lys i tåkelysene hadde det blitt rå tøft. Var to røde audi 80'r der i går. Jeg var han uten antenne og hengerfeste. men med alufelger :P Ska kjøpe meg ny front til sommeren, så da skifter jeg pærer i samme slengen. Tror jeg husker å ha sett deg :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Nå har jeg fjernet "audi" og "2.3e" embelemene som satt bak på bilen min. Men har såklart latt de hellige audi ringene bli igjen ! Fjernet også bremselyset som satt nederst i bakruta. se bort ifra at bilen er litt møkkete :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 spander på deg røde blinklys for Guds skyld!!! :D Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Har ikke gryn til det akkuratt nå, men hvor mye koster det isfåll ? Heller litt mot helsota men....:D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 for å være ærlig tror jeg med hånden på hjertet at du blir mer fornøyd med helrøde enn helsorte... Så kan du evt mørkrødsote hele rekka senere. Helsort ser ofte så "sjuskete" ut på 80/90er, dessuten er originale sorte et h*lvette å finne. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Hvor får jeg tak i røde blinklys henn da ? Og hvordan skal jeg få montert det ? alt på bakylkta sitter jo i ett, hvis du skjønner ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupe-kid Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Bedre med røde blinklys ja... hapyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg