Tsxrace Skrevet September 6, 2010 Rapporter Share Skrevet September 6, 2010 ifølge det jeg hadde funnet ut er det køning trocadero 7,5X17 har egentlig lyst på noen andre felger men disse duger siden jeg fikk dem gratis :) hehe Siter BMW E34 520i Excuetive -X-BMW E36 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet September 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2010 Mange fine BMW'er her gitt :D Siter Spotting på Finnsnes Min E39 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet Oktober 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2010 525d - vurderes solgt til fordel for en som har gått mindre. Blir en del mil om dagen så vil ikke bruke opp en slik fin bil men heller bytte ett par ganger i året. Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg