l_man Skrevet Mai 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2010 Jeg kjøpte meg en Vw Golf 3 får litt over 1år siden. Skal inn på Eu-kontroll i august. Men så har forrige eier rotet vekk Tuv papiret. Han sier at senkefjærene er kjøpt på autospar.no og at de er av merket Cobra. Jeg jekket opp bilen idag å sjekket at nr på fjærene var der. Nr: AP19E/1VA Men jeg finner ikke noe på nettsiden til Cobra, eller autospar. Noen som kan hjelpe? Mvh Alex Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Mai 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2010 send en mail til cobra og hør om de kan sende deg TUV papirene. Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteinarS Skrevet Mai 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2010 Sendte mail til Dahlhems i Sverige jeg for å fa tuv til Cobra. Mailen ble sendt av meg kl halv 1 på natta, og de svarte 07.15 dagen etter med tuv-papirer som vedlegg. De er å treffe på: bildelar@dalhems.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l_man Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2010 Yes:) Skal skrive dem en mail med en gang å se om jeg får tak i Tuv Papirene:) Takker for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg