bsh Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Hei Har fått tak Evo 2 bodykit til w201. (190) Bra finish. Leveres med: Fanger foran og bak. Kanalskjørt, sidepanaler på dørene, skjermbreddere og ving. Det råeste du får til W201 karosseriet. Dette er en tro kopi av Evo 2 som var med i DTM på 90 talet. Hvis det er nok interesse kan prisen presses ned i 18000,- levert Stavanger. Må ha 5000,- i dep. pga forhåndsbetaling til leverandør. Hvis dette er av interesse send meg mail på : bsh@hkabel.no eller ring 40226229 for mer opplysninger. Han kunne og selge kun vinge og frontfanger. Vinge 2500,- Frontfanger 4000,- Har 1 sett liggende umontert til min 2,3 16 som jeg kan maile detaljerte bilder av. Greit å se hvordan dette ser ut før evnt. bestilling. Ca 6 uker lev. http://www.mb190klubb.com/gallery/dtm/index.html (ps: den sorte/sølv på bildene) Hilsen Ben Stian Siter Lancer Evo II 1/4 mile 10.89@215 kmt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg