bimmapowah Skrevet Mai 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2010 Hei! Jeg ser etter rød refleks plate til min 80 og hel røde baklykter, noen som har peiling på hvor jeg får tak i dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennTore Skrevet Mai 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2010 Dette kan du bestille på Møller bil, som da bestiller det fra Tyskland. Dette vil komme på 2000 kr, og dette vet jeg siden jeg nettopp kjøpte en selv. Dagen jeg fikk hentet den, så jeg en helt fin refleksplate på en Audi Coupe. Da kunne jeg spart 1500 kr minst, så jeg vil anbefale å sjekke diverse skraphandler/bilopphøgging mvh Glenn-Tore Siter Audi Coupe 2.8E PSN nick (GT5):Hondaintegratype Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmapowah Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2010 Okey, takk for svar :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg