Dartman Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Trenger ny luftmengdemåler til min 91 100 2,8E Gidder ikke sette inn en brukt. Hvor får jeg kjøpt denne ny? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Mai 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 Mekonomen, Torshov, BilXtra og liknende butikker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dartman Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 Fikk beskjed på mekonomen, at de ikke kunne skaffe denne, siden bilen min var bruktimportert, og de fant ikke nr på delen. Har oppgitt nr som står på LMM, men dette kunne de ikke finne. Er ikke LMM, samme fa*** om bilen er bruktimportert eller ikke? Apekatter..... Noen som vet hvilket delenr. LMM skal ha? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Mai 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 Send en e-post til post@norskbildelsenter.no og hør med de om de kan skaffe, de kan nok finne delenummer slik at letingen blir lettere! :) LMM er det samme om den er bruktimortert eller ny i norge :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Mai 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 Norsk Bildelsenter -> Audi -> 100 -> 1992 Se på "Motor og clutch" -> "Luftmengdemåler" kanskje den kan passe selv om det er til en 92-modell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg