opel16 Skrevet Mai 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 Hei. Noen som har en brukt bensinpumpe tilsalg? Jeg trenger en bensinpumpe som jeg kan montere på snø skuteren min. Håper noen har en liggende som de vil bli kvitt. Den jeg hadde var en bosch audi pumpe men den tok kvelden igår. Ta kontakt på pm eller tlf 93283466 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel16 Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 Noen som har????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hetlodd Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 Noen som har????? Har høytykkspumpe frå opel tilhørende innsprøytningsanlegg, pris 400kr + frakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 Om du kommer med Boschnummeret og litt info om hva slags audi det er snakk om kan nok noen hjelpe litt mere. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel16 Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 Hei. Takk for svar.Skulle gjerne gitt mer ino men den ligg inne på verksted å får den ikke ut før imorgen.. Kan jeg få ett bilde av den du har fra opel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg