colaboy85 Skrevet April 29, 2010 Rapporter Share Skrevet April 29, 2010 (endret) Hei.. Jeg har nå bygget om til GTI bremser på min Golf 2.. alt er nytt!! men får ikke bremspedal :( :( har slitt lenge nå.. noen som har bilder av den avlastingsventilen bak.. jeg er ikke 100% sikker på om den er kobblet rett! så vær snill noen.. hjelp meg!!! :) Jeg har luftet og luftet.. har brukt proff lufteutstyr fra møller.. men ikke noe hjelper! Noen som har hatt dette problemet før??? Takker alle for hjelpen :) Endret April 29, 2010 av colaboy85 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Mai 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 Hmm det er vel bare to ledninger som skal på bakakslen da jeg tok av min iaf ;) Kan ta litt bilder av den iaf så kan du se men det skjer ikke før til helgen igjen iaf..! Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 uansett hvor mye proft utstyr du bruker, om du ikke låser last-ventilen i åpen stilling, så får du ikke ut lufta :) den har ett lite hull i seg, hvor du kan låse den med noe egna til det. samt at lufteventilene på caliperene skal peke oppover, men det regner jeg med at du har kontroll på Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colaboy85 Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2010 uansett hvor mye proft utstyr du bruker, om du ikke låser last-ventilen i åpen stilling, så får du ikke ut lufta :) den har ett lite hull i seg, hvor du kan låse den med noe egna til det. samt at lufteventilene på caliperene skal peke oppover, men det regner jeg med at du har kontroll på Jeg har ikke prøvd å låse-ventilen nei..mener du at det kan hjelpe?? For å få luftenippelen opp.. så må jeg jo plukke av calipterene.. det skall jo ikke være nødvendig.. men må man så må man :) Men ingen som har bilde av avlastingsventilen montert på bilen med rørene som står i????? så får jeg se hvor de skall gå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 lufteniplene som jeg skrev SKAL peke oppover, luft har en naturlig trang til å gå oppover i væsker Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg