Hennram Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Bytta nettopp registerreim og så da att det var olje i rørene fra turboen å ekstremt mye dritt/koksing i manifolden... Har lest litt rundt og de fleste mener det er bare å koble ut egr så er alt bra, men er ikke turboen også på kanten etter som der ligger olje i alle rørene? Noen som har vært borti dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo_85 Skrevet April 20, 2010 Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 Har olje i mine rør eg og, er normalt at det kommer litt olje i røyr gata til turboen.. Bare det ikkje er snakk om store mengder.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hennram Skrevet April 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2010 Ok... Da venter jeg litt med det. Hørte her i kveld at jeg hadde en hvislelyd en plass så kan hende jeg har en lekk kbling etter registerbyttet. Tok av slangen til egr ventilen her m dagen, da fikk jeg mye bedre drag opp på turtall en jeg har hatt før.... :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg