poliq Skrevet April 17, 2010 Rapporter Share Skrevet April 17, 2010 I dag stusset jeg over at jeg ikke fikk opp tanklokket (elektrisk), og tenkte jeg skulle sjekke sikringene. Jeg gjorde så, men da uten å i hele tatt tenke over at bilen sto og gikk! :o Vel, som topic nevner begynte varsellampa for airbagen å lyse. Samtidig gikk det opp for meg hva det var jeg drev med xD. Vel, jeg skrudde av tenninga og sjekket resten av sikringene. Alle er hele. Lyset vedvarer. En ting jeg kan prøve er vel å koble fra batteriet og nullstille systemet. Vet ikke om dette vil hjelpe men.. Noen som har forslag? Ser for meg at man må inn å slette med VAGcom kanskje? PS: Tanklokket åpner seg lett det, så lenge motoren ikke går! hehe.. Siter 2002 Seat Leon Cupra 4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poliq Skrevet April 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Plukket av begge batteripolene, ventet lenge, holdt de sammen, og koblet på igjen. Lyset vedvarer. Siter 2002 Seat Leon Cupra 4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkmobile Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Tipper du må slette feilkoder i vagcom ja. Men du kan prøve å søke litt rundt om noen har hatt samme problemet på en Golf 4 eller en A3. Same shit :)3 Siter Jetta 85 - The funkmobile Seat Leon - Bruksbil Er på jakt etter en liten slamp Rustbullet! http://www.bilforumet.no/annet-bil-onskes-kjopt/240981-ok-slamp-rustbullet.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg