mazdak Skrevet April 15, 2010 Rapporter Share Skrevet April 15, 2010 (endret) En kamerat skal selge sin 1998 VW Passat 1,8T. En meget fin og velholdt bil, som selges med tungt hjerte pga. studentsituasjon. Bilen yter ca. 200hk for øyeblikket, med montert chip og sportsfilter. Alt av originaldeler vil selvsagt medfølge. Det er montert Alpine CD-spiller og et ellers BRA anlegg som spiller høyt og tydelig med bra bass. Ellers er bilen velutstyrt med EL-vinduer foran og bak, setevarmere, EL-speil, midtarmlene foran og bak etc. Bilen er fra 1998, og ser fremdeles ny ut, både innvendig og utvendig. Nødvendige servicer har blitt utført hos verksted, hvor siste service ble tatt for ca. 2 måneder siden. Samtidig ble det tatt en full teknisk sjekk på bilen hos Sofienberg Bilsenter, hvor bilen gikk gjennom med 0 feil. Servicehefte samtidig diverse papirer og kvitteringer vil medfølge Bilen har gått ca. 155.000km, og har masse mer å gå på. Bilen må inn på EU-godkjenning til august, men det skal ikke være noen grunn til bekymring for dette. Bilen må sees og prøves! Den befinner seg i Oslo-området. Ta kontakt på 41143612 eller evt. i denne tråden for mer informasjon. Prisen vil ligge på 61.000kr - kan diskuteres ved rask avgjørelse! - innbytte i en billigere bil kan helt klart vurderes. (Flere bilder kommer etterhvert!) Endret April 15, 2010 av mazdak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
billyboy Skrevet April 15, 2010 Rapporter Share Skrevet April 15, 2010 Utstyr: 4x elektriskevinduer elektrisk justering av utespeil elektrisk oppvarming av utespeil varmeseter med varmeregulering 5 gir servostyring abs bremser 4x airbags sentrallås velourinteriør tilt rattjustering teleskop rattjustering armelene foran og bak 4x nakkeputer delt nedfellbar bakseterygg koppholdere fargederuter solfilm på rutene bak lyktespylere alpine radio/cd spiller alufelger på sommerhjul sommer og vinterhjul ++++ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet April 15, 2010 Rapporter Share Skrevet April 15, 2010 Er denne bilen den samme som det er snakk om i denne tråden? http://www.bilforumet.no/juridisk/249494-bruktbil-kjop.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet April 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2010 Er denne bilen den samme som det er snakk om i denne tråden? http://www.bilforumet.no/juridisk/249494-bruktbil-kjop.html Det er det vet du! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet April 15, 2010 Rapporter Share Skrevet April 15, 2010 Det er det vet du! Er alle feilene rettet opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet April 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2010 (endret) Er alle feilene rettet opp? Det var ikke drivakselen som hadde ryki, men drivleddet. Både bremsedelen og drivleddet er nå byttet og utbedret (bra service fra forhandler sin side!). Det ene kjørelyset står forsatt på bremselys, men dette er det eneste en kan sette fingeren på. Har søkt litt angående dette problemet, og det skal ikke være en vanskelig sak å få ordnet dette. Regner heller dette problemet som en "bagatell". Forresten, hadde ikke du en Civic? Det er en god sjangse for at kameraten min er interessert i innbytte hvis du er interessert. Han ønsker seg en bil i en billigere prisklasse. Endret April 15, 2010 av mazdak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelen Skrevet April 15, 2010 Rapporter Share Skrevet April 15, 2010 Om det er samme problem som på min passat, så lyste det et bremsevarsel lys. Grunnen var for slitte bremseklosser (og skiver) foran, disse måtte byttes. Det fingerer slik at en liten ledning som er stukket inn i klossen detter av slik at strøm ikke gjennomføres, så lyser lampen. Er vel ikke dyrt å skifte dette, sikkert ikke vanskelig heller. Bare ikke kjøp biltema skiver/klosser som meg, de piper, det er vist vanlig med biltema klossene/skivene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
billyboy Skrevet April 15, 2010 Rapporter Share Skrevet April 15, 2010 hehe nei, jeg tror ikke det er samme problemet som din, siden det kommer ikke opp bremsevarsel lys hos meg hvertfall!! men sant som u sier, det er ikke snakk om mye penger for å fikse det;) innbytte i lavere prisklasse vurderes også;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
billyboy Skrevet April 15, 2010 Rapporter Share Skrevet April 15, 2010 Bilen ruller som den skal!! eneste feilene som jeg har opplevd var veld drivleddet, noe jeg trodde tidligere var drivaksel, men der var jeg heldig;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet April 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2010 Skivene og klossene er det vel ikke, da disse så veldig bra ut når vi sjekket dette under hjulbytte. :) Er vel noe så lett som sikring, pære, dårlig jording eller ligende. Er som sagt ikke store saken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet April 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Ingen som ønsker en sprek og pen Passat? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg