MGR Skrevet April 14, 2010 Rapporter Share Skrevet April 14, 2010 (endret) selger grom felgene mine med dekk da jeg fant ut at jeg har lyst på noen andre felger(huff, vanskelig detta felg valget) De er 17x9,5" et12 og 5x114,3, ikke strøkene felger, er en felg som det er litt hakk, men ikke noe veldig ille. Felgene er lakkert mørk grå men fått mye steinsprut, å vil bli lakkert på nytt nå snart. Følger med senterkopper og splitter nye rays og volk stickers. Dekkene som er på felgene er federal rs929 i 225/45 og bak er det toyo proxes i 235/40. Tenkte en pris på 10k med dekk. Nye koster de felgene 27k og må da vente i 2-4mnd da de produseres på bestilling. Dette er noe av de råeste og letteste felgene man får tak i, perfekt som bane felger feks. send melding på 90615901 Morten Rustadbakken Endret Mai 6, 2010 av MGR Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg