Odd Arve Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Noen som vet om noen amerikanske firmaer som sender bilstereo til norge.HVa koster det osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Kan jo ta en titt på megabillig.com. De selger fra usa og har greie priser. ..men; sjekk ut diskusjonene her på forumet ang. dem før du bestemmer deg for å kjøpe fra dem eller ikke.. Jeg har ihvertfall gode erfaringer med dem. Det er det også flere andre her på forumet som har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Hvis du er villig til å "hoppe i det" så ta en tur innom Stereo Integrity og se på det de har å by på der. Send gjerne en mail til Nick og spør om 502 komponentene. Ganske heftige saker ;) Men som alt annet; Skal det smake så koster det... Har sjøl 1. generasjon Magnum D2 og er meget fornøyd. Gjorde ikke dette på impuls vel og merke. Sjekka grundig rundt før jeg handla, og fant ut at dette var det det jeg hadde sett etter :D Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg