mighty Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Jeg vil så veldig gjerne ha en vinge til en av bilene mine. Tar i mot alt av forslag med stor takk:) Tenkte på en pysjå 206 wrc vinge..men tviler på at målene er de samme så må vell tilpasse litt da tenker jeg. noen andre som har forslag? Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 er ikke alle sånne WRC vinger som tar seg like godt ut på slike biler. Jeg så en sån "WRC" vinge til A3'n min. Så jo heeeelt for jævlig ut. Passer fint med sån fin liten ting som du f.eks finner på S3 osv. Vet ikke hvordan det passer på din da. Når det gjelder 206 så syns jeg dette er en meget pen bil. Er ikke mye som er tøffere enn en sort/mørkeblå 206 med WRC styling. Akkurat i dette tilfelle må du jo ha vinge. Men hvis du absolutt vil ha vinge til bilen din vil jeg anbefale deg å sjekke opp mindre populære styling firma som lager stylingen til bilen din. Mange småfirmaer osv. Har du ofte sett en A3 med en svært vinge bak f.eks? Ingen av de store firmane lager slike vinger til a3 (utenom zender som har en litt dyr en). Men fant mange småfirmaer som vistnok lager slike. Så hadde sjekket opp disse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 evt på 206 kan du jo også ha vanlig alu vinge da..se : http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=27309 ville nok passet ganske bra :) Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 er klar over at dette er en ganske subjektiv mening. MEN DET SER HELT FORJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆVLIG UT! :P hehe....nei. har du lyst på skal du få lov å ha. verden er fri for andres meninger også ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet Februar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Jeg har vurdert aluvinge, blir da i svart..men vil helst ha noe skikkelig greier.. Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg