AudiRadar Skrevet April 10, 2010 Rapporter Share Skrevet April 10, 2010 Hei holder på og fjærne noe rust på en veteran bil,som jeg håper på og ha en god stund,kom over dette rust midelet rustyco som de selger på bs bildeler er det noen som har noen erfaringer med dette??http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=RT0032&vg=11366&vgpath=Varekategorier/11366 Har dere noen andre midler og anbefale som ikke er så dyrt. Takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet April 11, 2010 Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 skeptisk. blandes ut med vann? fjerner rust da? hmm. jeg ville ikke ha satset pengene på slik. kjøp deg heller brunox, det fungerer. Stopper rust på den måten at den gjør om rustpigmentene til rusthindrendepigmenter slik at metallet samtidig blir beskyttet mot rust og etterlater et lag grunning. Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRadar Skrevet April 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 Takker for tipset blir nok brunox på meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg