Audigutt Skrevet April 4, 2010 Rapporter Share Skrevet April 4, 2010 Hei.. Er det mulig å få tak i turbo kitt til 518i ?? Eller må man lage alt selv? Mvh Raymond :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 4, 2010 Rapporter Share Skrevet April 4, 2010 M10 skal vel være en voldsomt solid motor, og også den M3 E30 var basert på mener jeg, om det finnes ferdige turbokit vet jeg ikke, men mange som har montert det på dem. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audigutt Skrevet April 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2010 Hva trenger jeg for å sette turbo på bmw'n ? Mvh Raymond :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BorbetVolvo Skrevet April 4, 2010 Rapporter Share Skrevet April 4, 2010 Hva trenger jeg for å sette turbo på bmw'n ? Mvh Raymond :pray du trenger ett sveise apparat, en turbo, også modder du eksosmanifolden så du kan bolte/sveise turboen fast, også mekker du eksos annlegg på, funker fett det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg