BIMER KING SIZE Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Angrar so f.. på at eg solgte bilen min. Hadde berre godt 150,000 når han vart solgt!!!! 170HK lincon edition var det og (USA) mod!!dragcar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMER KING SIZE Skrevet Februar 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Tar gjerne imot komentarer av bilen!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 får kryss bare jeg. hva er feil? Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMER KING SIZE Skrevet Februar 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Heisann!!! Veit ikkje, eg får bilde her som eg sitt!!! Kansje du har eit tips til meg, er ganske ny her!! Dette er mitt første innlegg!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Originally posted by BIMER KING SIZE Heisann!!! Veit ikkje, eg får bilde her som eg sitt!!! Kansje du har eit tips til meg, er ganske ny her!! Dette er mitt første innlegg!!!! jeg er ekstremt grønn på data.. vellkommen skal du være.. hvertfall en fin plass å bruke litt tid på.. har en spørsmål så får en som regel svar... hvertfall hvis det ikke er for innvikla.. mvh kjetil r :) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Feilen er at bildene ikke ligger på internett, men bare på maskina di lokalt... file:///I:/div/min%20sin/hoyre%20side.jpg De må lastes opp på et nettsted for at vi skal kunne se dem.. Velkommen skal du være.. :) Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMER KING SIZE Skrevet Februar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Takker å bukker!!!! Nokon som har ei side der eg kan legga inn bilda mine??? Shellsangels.net funkar ikkje!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 http://www.bilforumet.net/showthread.php?threadid=20435 Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 kom igjen da..me vil see!babyhmm? Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlleellO Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 *venter i spenning* Siter "I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off." Joan Rivers "I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife." Ilie Nastase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMER KING SIZE Skrevet Februar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Blir litt for avansert for meg å lage heime side!!! Er det ikkje ein plass på nette som eg kan få legge inn bilda mine????:confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pez Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Hvis du går inn på http://www.freewebs.com kan du lage hjemmeside lett og gratis! Til og med jeg klarte det, hehe!!!!;) Siter Old Fords newer die, they just go faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMER KING SIZE Skrevet Februar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 TAKKER Å BUKKER FOR D!!!! Her er da mi nye heime side!!! Men ho e langt fra ferdig!!:) :) :peace: http://www.freewebs.com/jimhovland/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 takk.. fin sierra det der...:) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwd 4ever Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 det der var jo go'bilen da;) hva heter de felgene?100+? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg