Rekord-driver Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Er på utkikk etter '86 Rekord E 2.2i. Jeg leter etter en med lite rust!!! Maks pris 10.000.- Helst ikke hvit! Heller ikke malt med "benga".... :wink: Ellers alt av interesse!!! e-post: ole@opel-rekord.com mob: 48 04 30 45 Siter "sulten og tørst Rekord'n først" www.opel-rekord.com www.omc.ostfold.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 hvorfor akuratt 86? :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord-driver Skrevet Februar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Bare det er en original 2.2 så går det greit! Gidder ikke ta turen til biltilsynet for å godkjenne ombygging!!! Den jeg har pr.idag er det for mye rust på og er dessuten ikke godkjent hos biltilsyn som 2.2. (opprinnelig 2.0s) Opel har godkjent ombygginga! :o) Siter "sulten og tørst Rekord'n først" www.opel-rekord.com www.omc.ostfold.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 trudde du hadde bestemt deg for min jeg? Hva er dette for noe tull Ole :D :D :D Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord-driver Skrevet Februar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Det lønner seg å ha alle muligheter åpne!!! Det tror jeg du ville ha gjort også Rekorden skal forresten på biltilsynet kl 10.00 i morgen. Greit å vite hvordan det står til med den før jeg tar den endelige avgjørelse om å vrake den ;) Siter "sulten og tørst Rekord'n først" www.opel-rekord.com www.omc.ostfold.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k_wannebo Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Originally posted by Rekord.com Bare det er en original 2.2 så går det greit! det er FEIL DET ER FEIL DET ER FEIL... jeg har en orginell opel rekord 2.2i fra 85....men ikke til salgs da:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Da er den nok registrert høsten 85 = 86 modell Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg