HaRKooN Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Selger superchip til Supra MK3 3.0i motor! Nypris 4500,- Selges 2000,- tlf 98062156 Siter [86]Toyota supra turbo MK3 Subaru impreza Wrc rc bil :-) [x]BMW E30 ___________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Solgt denne super chippen? og hvorfor selge den? skal ikke bruke den selv? Effekt økning av denne? og har hørt at det er liten effekt av å chiptrimme denne bilen.. Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Chipen har vel stått i en bil uten turbo, tror ikke det har så mye for seg å putte den på en turbobil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyparts Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Originally posted by Turbotrille Chipen har vel stått i en bil uten turbo, tror ikke det har så mye for seg å putte den på en turbobil. Samme chipen til alle toyotaer, effektøkning 4-8hk MVH Erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Er det noe annet positivt som kommer med chippen.. eller er det bare de få hestene ekstra? men, trur det blir turbo trykk, fuel cut defender ny topp pakning i 1.2mm stål og muuligens NOS just 4 fun :) Nos er morro når man har lyst på det lille ekstra :D Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyparts Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Originally posted by Shyggen Er det noe annet positivt som kommer med chippen.. eller er det bare de få hestene ekstra? men, trur det blir turbo trykk, fuel cut defender ny topp pakning i 1.2mm stål og muuligens NOS just 4 fun :) Nos er morro når man har lyst på det lille ekstra :D Skal du ha nos så må du bytte veivstaker også, for de tåler ikke den påkjenningen som kommer med nos MVH Erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaRKooN Skrevet Mars 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Hehe, må ikke si ka du skal gjøre til erik for da blir det så dyrt... :D Han har jo peil.. :-D Jeg vil bruke annledning til å takke toyparts for sinnsykt god service, og for å ha hatt tålmodighet med meg som spør om alt mulig! Nå nærmer bilen seg ferdi :rolleyes: *glede seg* Siter [86]Toyota supra turbo MK3 Subaru impreza Wrc rc bil :-) [x]BMW E30 ___________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Får tak i en delebil med motor som har gått 130k og den skal visst være rundt 350-400hk på.. Med Turbo Bytte osv.. Får denne meget billig så jeg tenkte hvorfor ikke, kan være motoren er skada.. men, den går.. Glass Targatak og ny innredning.. Bare en negativ ting :D Jeg har ingen plass og ha denne bilen i dette øyeblikk :D Ingen i Østfold området med litt ekstra plass? :D Uansett, skal jeg ta denne bilen og sjekke opp.. og eventuelt bytte motor om den andre er go knas :D Så NOSn ble litt utsatt for øyeblikket. Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg