Temur Skrevet Mars 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 (endret) Heisann! Min far ble i dag lettere påkjørt av en Mitsubishi Pajero, i Os området, i Hordaland, rett utenfor Bergen. Er det noen som kjenner til en svart Mitsubishi Pajero, som har reg nr som begynner på SU 24? Grønne skilter! Takker for all hjelp. Ettersom fører av bilen bare stakk av, selvom han så godt at han hadde kjørt min far fast mellom hans og far min sin bil, så stakk han uten å gjøre noe som helst. Send meg en Pm, dersom du vet om eller har sett noe :) Endret Mars 31, 2010 av Temur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mars 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 Høre med politiet kanskje? Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 Ja, men ettersom politiet her er totalt tilbakestående, ber vi også om tips for å kunne hjelpe de :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Mars 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 Ring politiet da mann. De koster deg to telleskritt, så ringer de opp eier av bilen. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 Har ringt politiet, men de mente da vi ikke hadde hele reg nr, kunne de gjøre lite.. Derfor jeg trenger hjelp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 Ring SVV og spør om de kan opplyse deg om biler av den typen som begynner på det skiltnummeret, er det hundrevis kan du jo glemme det, men er det 4-5 stykker så er det jo mulig, ble det skade på bilen deres? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 Ble ikke skade på bilen, men far kom hjem med store smerter i bein, og følte seg flat som en pannekake mente han.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Mars 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 Har ringt politiet, men de mente da vi ikke hadde hele reg nr, kunne de gjøre lite.. Derfor jeg trenger hjelp :) Det er bullcrap. Politiet har full mulighet til å søke i hele databasen. Og farge + merke/modell og deler av registreringsnummer er mer enn nok for å finne eieren. Hvordan tror du ellers de tar folk i fotobokser o.l? Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 http://catalog.meca.no/CarSelect.aspx?CategoryType_ID=1 Du får bruke tiden på å legge inn nærmere 1000 biler her da..., du kan spare deg for SU24000-SU24025 Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg