Stig73CamaroZ28 Skrevet April 12, 2010 Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 Eller kanskje sånn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet April 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 steike så fett!! flink du. lyst å få lagd merker med en gang nå:) Selve logoen er kansje ennå kulere (ryddigere) om man bare tar vekk BMW og E30. hva syns du? edit; evt bare lar bmw 329 stå med litt mindre skrift under slik du hadde på førstwe logoen på s2. Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet April 12, 2010 Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 Mener du sånn: eller sånn?: Takker:) Det finnes nok de som er mye flinkere enn meg her, jeg har ikke holdt på med Photoshop så veldig lenge. Men jeg syns det er gøy å eksperimentere litt med. Og hvis jeg kan hjelpe folk samtidig så er jo det bare en bonus. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet April 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 Eg likte den der 329 står mellom turboene og BMW under:m'm: Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 12, 2010 Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 Tøft Stig. Mine Paint mods videre... Eller kanskje slik. Bare lette Paint-mods, men tenkte kanskje noe slikt hadde gjort seg. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet April 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 veldig bra. litt usikker på hvordan det er med farge i logoen mtp på pris på trykk men det skal jeg sjekke opp. Nå hva sier designerene? sorte eller hvite hette gensere og T-skjorter? Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marla Skrevet April 12, 2010 Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 Her kommer mitt forslag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet April 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 kult me bladene integrert, men den blir nok ikke lett å trykke, var litt sånn terminator look på den der hehe Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomcatos Skrevet April 29, 2010 Rapporter Share Skrevet April 29, 2010 svarte hette gensere og te-skjorter. de tåler å bli jobba litt i også. har man sånn bil skal man ikke sitte på utstilling får ikke å bli møkkette Siter jeg er kanskje ikke smartest men jeg kan mest. jeg har hatt 1 moped eller 8! så byner å bli lei. men ei nei jeg må ha ei ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg